Zobacz, na czym w 2021 roku opiera się optymalizacja i pozycjonowanie stron

W branży marketingu internetowego nieustannie zmieniają się metody na utrzymanie się na szczycie wyników Google. Właśnie z tego powodu agencje interaktywne na całym świecie muszą pozostawać elastyczne i dynamiczne w swoich działaniach, od których najczęściej zależy wprost finansowy sukces klientów. W tym krótkim artykule przekonamy się, co dziś jest uważane za fundament popularnego SEO.

Mobile first, czyli strony przede wszystkim dla smartfonów

Od lat badacze obserwują rosnący udział urządzeń mobilnych w internecie. To właśnie na smartfonach przeglądamy WWW najczęściej, w tym samym czasie komputery stacjonarne i laptopy są kojarzone coraz bardziej jednoznacznie z pracą i obowiązkami. Także gigant z Moutain View zauważył ten trend, czego owocem było przejście na indeksowanie mobilne w marcu 2021 roku. Krok ten oznaczał, że obecnie https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ opierać będą się o budowę projektów dla urządzeń mobilnych.

Już teraz Google właściwie ignoruje desktopową odsłonę naszej witryny skupiając się na tym, jak szablon wyświetla się w wersji na smartfony – to ona ostatecznie jest brana pod uwagę jako czynnik wpływający na ranking. Stąd też wysiłki profesjonalistów z agencji interaktywnych pokroju wrocławskiego AFTERWEB są skoncentrowane na proponowaniu użytkownikom jak najlepszego doświadczenia (UX). Kluczową kwestią jest czytelność i intuicyjność nawigacji a także prostota i pełna funkcjonalność. Jeśli jeszcze nie zadbałeś o te aspekty szablonu strony, najlepiej poproś o pomoc fachowców, dzięki którym dotrzesz do upragnionej top 10 rezultatów wyszukiwania.

Twórz treści i pozwól by wysoka jakość tekstów wpłynęła na pozycję w Google

Content marketing opiera się na regularnej publikacji wartościowych dla internauty treści, które odpowiadają na rozmaite problemy naszego sprzedażowego targetu. To właśnie dzięki aktywności i zaangażowaniu w komunikację z naszymi odbiorcami najczęściej udaje się nam zyskać to, co w ostatnich latach Google ceni najbardziej – ekspertyzę, autorytet oraz wiarygodność (algorytm EAT). Ostatnimi czasy zauważamy także tendencję do faworyzowania przez algorytmy tekstów o większej objętości. Wystarczy spojrzeć na wyniki przeglądarki przy dowolnym zapytaniu, by zobaczyć, iż Google na topowych lokatach podsuwa nam głównie treści dłuższe (świetnie widać to na przykładzie różnego rodzaju blogów firmowych).

Naturalnie własnoręczne pisanie artykułów i postów często jest trudne do połączenia z prowadzeniem biznesu. Często brakuje nam czasu i odpowiedniej wiedzy, którą dysponują specjaliści zatrudnieni w agencji marketingu internetowego. Z tego powodu nierzadko najlepszym rozwiązaniem w kwestii polepszenia naszej pozycji jest oddanie sterów strony w ręce sprawdzonych profesjonalistów.



Zostaw odpowiedź

Your email address will not be published. Required fields are marked as *

Pin It on Pinterest